Zdravotná poisťovňa Dôvera považuje výsledok prepoisťovacej kampane za úspech

Od januára bude v Dôvere viac ako 57 tisíc poistencov, ktorí sa v roku 2025 rozhodli pre zmenu zdravotnej poisťovne. Výsledok nie je vnímaný ako niečo výnimočné či náhodné – ide o pokračovanie dlhodobého trendu, počas ktorého zdravotná poisťovňa Dôvera za posledných desať rokov narástla o takmer 300‑tisíc nových klientov. Tento rast teší zdravotnú poisťovňu Dôvera, no najmä ju zaväzuje.
Branislav Jendroľ, riaditeľ úseku služieb poistencom v Dôvere, uviedol, že zdravotná poisťovňa Dôvera ďakuje každému jednému poistencovi, ktorý si ju vybral, a úprimne si to váži. Výsledky kampane tešia Dôveru, ale ešte viac ju motivujú pokračovať v práci na službách, ktoré ľuďom skutočne pomáhajú. Rast nie je o číslach – je o dôvere, na ktorú zdravotná poisťovňa Dôvera chce odpovedať poctivou prácou, ľudským prístupom a zlepšovaním dostupnosti zdravotnej starostlivosti pre všetkých.
{{suvisiace}}
Po odpočítaní poistencov, ktorí sa rozhodli z Dôvery odísť, je konečný výsledok prepoisťovacej kampane pre Dôveru plus 22 688 poistencov. Do konca roka môžu finálne čísla ešte ovplyvniť prírastky z radov novorodencov a poistencov, ktorí sa vrátili zo zahraničia.
Zdravotná poisťovňa Dôvera zaznamenáva, že z roka na rok pribúda ľudí, ktorí sa aktívne rozhodujú zmeniť zdravotnú poisťovňu. To je jasný signál, že ľudia porovnávajú, zaujímajú sa a chcú si vybrať poisťovňu, ktorá je im najbližšia. Zdravotná poisťovňa Dôvera je vďačná, že najviac z nich už tradične mieri k nej. Rok 2025 bol zároveň veľmi náročný; zdravotná poisťovňa Dôvera prešla rebrandingom a oslávila 30 rokov fungovania. Dôvera ďakuje svojim klientom za trpezlivosť, podporu aj vernosť.
Zdravotná poisťovňa Dôvera si všimla, že ľudia čoraz viac vyhľadávajú služby, ktoré im uľahčujú dostupnosť liečby. Ide o trend, ktorý je viditeľný aj vo svete, a zdravotná poisťovňa Dôvera sa prirodzene prispôsobuje tomu, čo poistenci potrebujú a očakávajú. Na tieto služby sa chce sústrediť ešte viac.
Prepoisťovacia kampaň je pre zdravotnú poisťovňu Dôvera skôr nástroj než cieľ. Zdravotná poisťovňa Dôvera investuje do nej len nevyhnutné zdroje, aby čo najviac financií mohla nasmerovať do zlepšovania zdravotných služieb – pre poistencov, lekárov aj všetkých partnerov v systéme.
Celý obsah článku je prístupný pre predplatiteľov
Celý obsah článku je prístupný pre predplatiteľov
Momentálne nemáte aktívne žiadne predplatné.








.jpg)
